" ayşegülce: doğum günüm

ayşegülce

Saturday, April 30, 2005

doğum günüm

sevgili anneciğim ,türlü türlü sıkıntılarla beni bugün dünyaya getirmiş. yüce allahıma bizi noksansız yarattığı için ne kadar şükretsek azdır. hem herşeyimizi tastamam yaratmış, hem güzel bir aile nasip etmiş ve herşeyden önemlisi en hayırlı dini nasip etmiş. allahım sana sonsuz şükürler olsun. verdiğin nimetlerin devamını nasip eyle inş. sana layıkıyla kulluk edenlerden eyle.ömrümü en hayırlı şekilde geçirebilmemi nasip eyle sevgili eşim ,oğlum , ailem ve arkadaşlarımla birlikte mutlu , huzurlu ,sağlıklı bir ömür nasip eyle ... amin

3 Comments:

  • At 5:10 AM, Blogger zekiyee said…

    canım benim doğum günün kutlu olsun! nice güzel yıllara İnşaallah. Allah hayırlı uzun ömür versin, sevdiklerinle birlikte. herşey o güzel gönlüne göre olsun. en kısa zamanda görüşmek üzere çok öpüyorum

     
  • At 1:33 PM, Blogger hbg said…

    aysegulcum, zahirde yirmi, batinda yirmi bin yillik dostum;

    senin dogum gunun sanki bizim icin var yillardir. varliginin ve arkadasliginin bize kattiklarini kutlamak icin bir firsat bugun. yureginin guzelligi yuzune, gozlerine yansiyan nadir insanlardan biri tarafindan sevilmek ve ozlenmek buyuk bir ayricalik. bunlarin tumu icin mutesekkiriz ve 1 mayis'i kutluyoruz...

    sana sevdiklerinle birlikte upuzuun, saglikli, hayirli bir omur diliyorum. gonlun hep bayram yerinde dogum gunu kutlar gibi sen olsun, aysegulsun...

     
  • At 11:27 AM, Blogger ak said…

    aysegulcum,sayfana girmek ne zor oldu...gecse de 1 mayir,aysegulun dogumunu herzaman kutlariz:))hayirla dolu nice yillar...

     

Post a Comment

<< Home