" ayşegülce: bir itiraf

ayşegülce

Sunday, May 15, 2005

bir itiraf

Suçluyum , biraz önce deneme amacı ile masum bir yaklaşımla 1 tam 2 yarım çikolata yedim.deney başarılı geçti Ülker i tebrik ediyorum. genellikle yeni çıkan ürünleri kaçırmayız ailecek. bu sefer bildiğimiz bazı çikolataları bitter çikolatası ile üretmişler. ben zaten çikolatalı gofrete bayılırdım bu hali ilede çok güzel olmuş , ayrıca albeni ve coco star da harikaydı. sadece biraz ısırıp bırakıcaktım ama .... neyse olur böyle vakalar Allah tan kilo problemim yok sayılır. Bugün Emir i kukla festivaline götürdük . polonyalı bir grubun hazırladığı hoş gösteriyi izledikten sonra İstanbul un Central Parkı Yıldız a gittik, heryer yemyeşil olmuş içimiz açıldı . uzun müddet dolaşıp kazları seyrettikten sonra yemek yedik evimize döndük. birde markete girdik pardon..işte hayat böyle ilerleyip gidiyor .Allah a hamdolsun bize nasip ettiği herşey için. elimizdekilerin kıymetini unutturmasın inş. Sevgiler ....

10 Comments:

  • At 2:24 PM, Blogger zekiyee said…

    amin

     
  • At 2:25 PM, Blogger zekiyee said…

    ben de ciddi birşey itiraf edeceksin zannettim. ıo da bişey mi ben her akşam ablamın bıraktığı tadellelerden yiyorum.

     
  • At 4:32 AM, Blogger ak said…

    aysegul ben de dun uc paket cips yedim,az once de snickers..ama arada bir fark olabilir ben yemek pek yemiyorum.gun de bir kere,o da az yemek yedigim icin hemen tikaniyorum..sanirim en kotusu benim yaptigim..

     
  • At 11:09 AM, Blogger hbg said…

    afiyet olsun pek sevgili arkadaslar, zamaninda kantin penceresinin sahit oldugu cikolata tuketim cilginligini dusunurseniz, hicbiseyciginiz kalmaz bence :)

     
  • At 12:04 PM, Blogger zekiyee said…

    :))
    ayşegül aynura ulaşamadım. cep tel inde başka bir kadın çıkıyor. ev telefonu için ise yanlış numara diyor. sebahatin de kızı hastaymış. tam belli değilmiş gelip gelmeyeceği. sebahatin dediğine göre havvanın da işi varmış yalovada ama gelmeye çalışacakmış. ya niye bizim millet böyle. ben dünyanın parasını verdiğim kongreye gitmiyorum. onlar ev hanımı oldukları halde gelmiyorlar. (genel olarak söyledim)
    bu gidişle kimse gelmeyecek. bu arada ben çok yoğunum, ve aramayı unutuyorum. martıyı sen arar mısın?

     
  • At 12:05 PM, Blogger zekiyee said…

    bu gidişle sen ve benden başka kimse olmayacak.
    senin aradıkların?

     
  • At 12:33 PM, Blogger ak said…

    ben gelirim...

     
  • At 1:24 PM, Blogger aysegul said…

    zekiye niye canını sıkıyorsun ki. sadece sen ben olsak bile ben razıyım. gelen gelsin gelmeyen nerde olmak istiyorsa orada olsun .biz bize yeteriz stres yapma arkadaşım boşver.duygu, elif,gülsun,şule,ikbal ,nurhan geliriz dediler .diğerlerindende gelenler olur herhalde. ben martı yı ararım tamammı relaxxxx....

     
  • At 1:29 PM, Blogger zekiyee said…

    canım benim sağol

     
  • At 1:30 PM, Blogger zekiyee said…

    bu saydıkların bana yeter, çok sevindim

     

Post a Comment

<< Home