" ayşegülce

ayşegülce

Friday, May 06, 2005

Bugün sevgili arkadaşım kadim dostum Duygu nun doğum günü. yakın tarihlerde doğduğumuzdanmıdır nedir pek bir iyi anlaşırız . Duygu cuğum kimseye hayır diyemeyecek kadar hassas ,ince ruhlu, sevecen bir insandır. o kadarki bu özelliği çoğu zaman onu yorar üzer yıpratır. kimseyi üzmemek için kendi kendini üzer , çoğu zaman amansız migren ağrılarına maruz kalır acılar çeker. bu huyundan vazgeçirebilmek için son görüştüğümüzde ona sınırlar adlı bir kitap verdim. inş. okur ve kendi hayatına uygun sentezler yaparak uygular. canım arkadaşım allah sana ve sevdiklerine gönlünden geçenlerin en güzellerini nasip etsin . eşin ve evlatlarınla birlikte hayırlı uzuuuun ömürler versin inş. Dün moralim oldukça bozuktu , sabah arabama hırsız girmiş , camı kırıp cd ve teyp bölümünü olduğu gibi sökmüş. kendime çok kızdım çünkü eşim söylediği halde arabayı herzaman koyduğumuz otoparka koymayıp fatihin eşsiz konforlu sokaklarına emanet etme gafletinde bulundum. hemde aynı şey 2. kez başıma geliyor . nasıl oluyor da anında yakalıyorlar. geçen sene daha yeni alındığında kapımızın önünde aynı şeyi yapmışlardı ve ben tekrar aynı hataya düştüm. tabii eşim hemen birdaha sözümü dinlersin artık demeye başladı. neyse cana gelmesin Allah daha kötülerinden korusun inş. bu gün de emir oldukça hasta geceden beri ateşli yatıyor. 3 ,5 aydan beri antibiyotik kullanmamıştı malesef bugün başladık inş. çabuk iyileşir. dualarınızı bekliyoruz sevgiler .....

2 Comments:

  • At 7:14 AM, Blogger hbg said…

    gecmis olsun aysegulcum, hem emir icin hem de araban icin... dedigin gibi cana gelmesin ama, insan sinir oluyor uzulmekten ziyade. "dunyanin uyanigi sen misin, biz bilmiyo muyuz senin mallarini calmayi" diye kafasina kafasina vurmak geliyor insanin icinden yakalayip da! bi daha olmaz insallah...

     
  • At 2:31 PM, Blogger zekiyee said…

    ayşegül geçmiş olsun. çok üzüldüm. dediğin gibi cana gelmesin, mala gelsin. emire de çok geçmiş olsun.İnşşallah yarın ararım

     

Post a Comment

<< Home