" ayşegülce: ev alma komşu al

ayşegülce

Wednesday, May 04, 2005

ev alma komşu al

Bugün zekiye ciğim beni ziyarete geldi.Uzun zamandır görüşmemiştik çok mutlu oldum. elinde çiçekler ve bir paketle geldi. kitap olduğunu hemen anladım. adı güvercin gerdanlığı.ibni hazm ın.inşallah elimdeki kitapları bitirince en kısa zamanda okuycam . dostlar tarafından aranmak düşünülmek ne güzel, keşke daha yakın olup daha çok görüşebilseydik.ben hem ailemden hem arkadaşlarımdan uzakta olmanın sıkıntısını çok çektim. istanbulda ki komşuluklarıda bilirsiniz. ama istisnalar kaideyi bozmaz . geçen aylarda 3 kere ağır bir şekilde anjin geçirdim. ve evde günlerce tek başıma yattım . kalkıp zorlukla kendime hasta çorbası yaptım.ve hep birilerinin gelmesini bekledim. ama ne bir komşu ne bir akraba ne de bir dost. biraz acıklı oldu galiba ama hastayken oldukça hassas oluyorsunuz ve herşey size dokunuyor.sonra kendi kendime dedimki iyileşince bundan sonra komşularımın kapısını sık sık çalıp nasılsınız bir şeye ihtiyacınız varmı diye sorucam. zaten bu bizim en önemli görevlerimizden değil mi. sevgili peygamberimiz bize bunun önemini " beni gerçekten seven komşusunu incitmesin "diyerek yy. lar önce belirtmiş. ben komşularımı sık sık toplamaya ilişkiyi soğutmamaya çalışmışımdır. ve gittikçe daha iyi oluyor inş. hatta herzaman ayşegül olmasa toplanamıycaz derler. bu arada eşimden allah razı olsun zor günlerimde bana hep yardımcı oldu. gerektiğinde yemekte yaptı emire de baktı . onun gibi bir eşim olduğu için gerçekten çok şanslıyım .komşunuzu , arkadaşınızı arayın ,ziyarete gidin size ihtiyaçları olabilir .siz kazançlı çıkarsınız ....sevgiler.

5 Comments:

  • At 1:44 PM, Blogger zekiyee said…

    canım arkadaşım herşey için teşekkürler

     
  • At 11:32 AM, Blogger ak said…

    aysegul hastayken yalniz olmanin zorlugunu o kadar iyi biliyorum ki.gecen sene hayatimin en zor soguk alginligini gecirdim.annecim uzuntuden,telastan harap oldu ama hastaligimin en kotu gununde,beni yalniz birakmak zorunda kaldi,hic istemeden.sebebini anlatmak isterdim ama dedikoduya girer,gecmis zaman...soylemek istedigim,o gun allahim ne olur omrumu yalniz gecirmekle imtihan etme beni diye cok yalvardim.aslinda evlenmeyi sadece bu sebeble bile dsunuyorum bazen..

     
  • At 2:29 PM, Blogger zekiyee said…

    heheheh ak beni çok güldürdün ama haklısın. geçen yıl annemlerin peşinden ben de hasta olup yataklara düşmüştüm. ve kapımı bir Allahın kulu çalmamıştı. eee tabi ben çalmıyorum, millet de niye gelsin. hastaneye bile gidememiştim. ben de oz aman dedim, ya bu hayat yalnız geçmez annemin deyimiyle benim de bir sahibim olmalı. annem hep böyle der. evlensen de senin de bir sahibin olsa. sanki ben köleyim.

     
  • At 3:04 AM, Blogger aysegul said…

    biz nişanlıyken eşim bana bazen ufak tefek karışırdı asla rahatsız edecek boyutta değil tabii, bende şakasına, olur sahip emredersin gibi laflar ederdim bizimkide sahip lafına mest olurdu .zekiye senden böyle bir kelime duymak beni oldukça şaşırttı. tabii annenin deyimiyle inş. artık sahipsiz sahipsiz ordan oraya gezmessin küçük cezve. arzu cuğum evliliği mecburen yanlız geçirmemek için mi düşünüyorsun bence öyle düşünme başka o kadar güzel yanları varki, canım arkadaşım Allah sana senin gibi ince ruhlu , anlayışlı , sevgi dolu bir eş nasip etsin inş. zekiye ile sana çifte düğün yaparız ne güzel olur. bu arada duygucuğumun hakkını yemeyeyim son hastalığımda çıktı geldi hatta ogün reyhan adında çok sevdiğim başka bir arkadaşımda beni ziyarete geldi ogün moralim süperdi. birde babaannem bana çorba yolladı . alt komşum iğnelerimi yaptı zaten genellikle ona yaptırıyorum kendisi hemşireymiş ama öğretmenlik yapıyor. allah hepinizden razı olsun allah kimseyi kaldıramayacağı yüklerle imtihan etmesin sevgiler.

     
  • At 3:04 AM, Blogger aysegul said…

    biz nişanlıyken eşim bana bazen ufak tefek karışırdı asla rahatsız edecek boyutta değil tabii, bende şakasına, olur sahip emredersin gibi laflar ederdim bizimkide sahip lafına mest olurdu .zekiye senden böyle bir kelime duymak beni oldukça şaşırttı. tabii annenin deyimiyle inş. artık sahipsiz sahipsiz ordan oraya gezmessin küçük cezve. arzu cuğum evliliği mecburen yanlız geçirmemek için mi düşünüyorsun bence öyle düşünme başka o kadar güzel yanları varki, canım arkadaşım Allah sana senin gibi ince ruhlu , anlayışlı , sevgi dolu bir eş nasip etsin inş. zekiye ile sana çifte düğün yaparız ne güzel olur. bu arada duygucuğumun hakkını yemeyeyim son hastalığımda çıktı geldi hatta ogün reyhan adında çok sevdiğim başka bir arkadaşımda beni ziyarete geldi ogün moralim süperdi. birde babaannem bana çorba yolladı . alt komşum iğnelerimi yaptı zaten genellikle ona yaptırıyorum kendisi hemşireymiş ama öğretmenlik yapıyor. allah hepinizden razı olsun allah kimseyi kaldıramayacağı yüklerle imtihan etmesin sevgiler.

     

Post a Comment

<< Home