" ayşegülce: hüviyetimi kaybettim hükümsüzdür

ayşegülce

Tuesday, May 24, 2005

hüviyetimi kaybettim hükümsüzdür

Günlerdir birşey yazmak gelmiyordu içimden .Geçen hafta çantam çalındı moralim sıfırdı. Allah unutturuyor işte biraz kendime geldim ama uzun süre kendimi aptal gibi hissetmekten alamadım malesef...Hemen içinde önemli birşey varmıydı diye düşünebilirsiniz ,evet benim için önemli birsürü şey vardı. Telefonum ki daha senesi dolmamıştı çok severek almıştım, kartlarım ,nüfus kağıtları ,ehliyetim , evin anahtarı ,cüzdanım ve içindeki birsürü şey,güneş gözlüğüm, kalemim ajandam vs.... telefonumdaki numaraları kaybetmekte beni oldukça üzdü ,çünkü kolay kolay oluşmuyor .ama yinede Allah a hamdolsun ki sürükleyerek almadılar çantamı . o gün ben çok üzgün ve sinirliydim, ama bu yönden bakınca biraz rahatladım . kermeste satış yaparken arkamdaki sandalyeye asmıştım ama kimse arkamıza geçemiyordu önümüzde masalar vardı . yinede bu işin uzmanı zatlar alıp gitmişler işte ben farkettiğimde çoktan yok olmuştu .Neyse olmuş bitmiş sizinde kafanızı şişirmeyeyim değilmi . Arzucuğum ve ben bu sıralarda fena yolunuyoruz, inşallah bu son olur.şimdide kayıp eşyaları yenilemekle uğraşıyorum . nüfus kağıdı ,ehliyet en zorları. kaç gündür yanımda pasaportla geziyorum . birkaç sene önce bir benzin istasyonundan çıkarken, önümü başka bir araba kesip beni durdurmuştu . bende saf saf durup bakarken diğer arkadaşı arabadan çantamı alıp kaçmıştı. o zaman da herşeyim gitmişti .aynı şeyleri yine yaşıyorum ama hayat devam ediyor .Allah açok şükür sağlıklı bir şekilde yaşıyoruz . Allah kimseye böyle şeyler yaşatmasın inş. herkese sevgiler .........

11 Comments:

  • At 6:53 AM, Blogger hbg said…

    aysegulcum, son zamanlarda sana hep gecmis olsun demek kismet oldu. insallah bu da gecmis olsun ve bundan sonra hayirlisiyla yolunda gitsin hep islerin. anneannemin bir duasi vardi bizler icin hep ettigi; Allah iyilerle karsilastirsin, kotulerle karsilastirmasin, karsilastigin insanlarin gogsune merhamet versin... uzulme sakin e mi? sevgiler ta dipten...

     
  • At 8:42 AM, Blogger ak said…

    aysegulcum,gecmis zaten,ama insallah butun kotu niyetliler tamamen yaninizdan gecip gitmis olur bu son hainle birlikte..cantami hic caldirmadim ama,cantamin icinden cuzdanim ve cep telefonum calinmisti ayri zamanlarda..nasil bir duygudur cok iyi biliyorum..ilk anda sanki kaynar suya dusmus gibi hissediyorsun,sonra herseye alisildigi gibi buna da alisiyorsun..Allah tekrarindan korusun guzel arkadasim...
    bugun kursta ogretmen oglunu getirmisti.emir yaslarinda..ve emire o kadar cok benziyordu ki..emir gibi o da benimle arkadas olmayi kabul etti:))tek fark emiri anlayabiliyordum,tabi emir de beni..ama yusuf surekli konusmasina ragmen ben fransiz kaldim..hangi dili konusursa yine de cocuklarla anlasmanin her zaman bir yolu vardir,yeter ki sevginizi hissetsin..emiri benim icin op olur mu!!bugun hep gozumun onunde emir var cunku.

     
  • At 8:50 AM, Blogger zekiyee said…

    ayşegül geçmiş olsun. kendini artık iyi hissetmen çok güzel. en yakın zamanda görüşürüz inşallah

     
  • At 6:49 AM, Blogger TasneemIstanbul said…

    Gecmis olsun, Allah kolaylik versin.

     
  • At 1:40 PM, Blogger zekiyee said…

    ya ayşegül nerelerdesin ya?

     
  • At 9:27 AM, Blogger ak said…

    aysegul,don geri...

     
  • At 1:47 PM, Anonymous arzu nun laylası said…

    evet ayşegül,kimliğinle birlikte sen de kayboldun,yuvana dön:)))

     
  • At 11:38 AM, Blogger hbg said…

    ayseeguul pabucu yariimm!!! merak ediyoruz bak haberin olsun... nufus dairesine memur mu oldun n'aptin diyecegim ama oyle olsaydi daha cok bos vaktin olurdu...

     
  • At 2:31 PM, Anonymous arzu nun laylası said…

    yok handan nüfustakilerçook çalışıyor üyle deme. arkadaşım nüfus müdürü hiç vakitleri yok.bence ayşegül hırsıza küstü kimseyle konuşmuyor....

     
  • At 7:38 PM, Blogger hbg said…

    leyla, benim son gordugum nufus memuru (bankosuna kolunu koydu diye) adam dovuyordu. o da bi nevi mesguliyet tabii :) orgu orenler de bi sekilde ortadan kayboldu aslinda, haklarini yememek lazim. ya da senin nufus memuru arkadasin turunun ender orneklerinden birini veriyor. bence hemen fotograflayip kenara koy, ilerde para eder kanimca. hatta mumkunse ben de bir kopya isterim :)

     
  • At 2:59 AM, Blogger zekiyee said…

    ayşegül bafrada ailesinin yanına gitti.

     

Post a Comment

<< Home