" ayşegülce: kermes

ayşegülce

Tuesday, May 17, 2005

kermes

Merhaba , geçen perşembe açılan kermesimiz yarın sona eriyor. 1 haftadır oldukça yorulduk.tatlı bir yorgunluk tabii.malesef istediğimiz derecede kazanamadık ama hiç yoktan iyidir. sağolsun milletimiz sıkı pazarlıkçı 5 milyona örtü satılıyorsa tutturuyorlar 2 sini 5 e ver diye.naparsın artık anlat anlat dilimizde tüy bitti. teyzeciğim bunlar fakir öğr. yararına daha fazla indirirsek birşey kazanamayız gibi açıklamalar kimi zaman kar etmedi . sanki kermes fakir halk yararınaymış gibi kimisi yok şu kadar indir yok yol param kalmıyor vs.. alma o zaman diyemiyorsun tabii. aslında bu işi daha profosyönel bir şekilde yapmanın yollarını öğrenmeliyiz. türkiyedeki adı şirket olan bir yarışma vardı onun gibi kısa zamanda en çok kar edecek yolları bulmaya çalışmalı. aslında genel olarak en çok gıda satılıyor . herkes evden güzel güzel yiyecekler getiriyor onlarıda satıyoruz .arada bizde acıktıkça ondan bundan yiyoruz , tabii parasıyla . yiyeceklerin başında duran abla birkaç kilo almıştır herhalde ...yarın son gün dua edin arkadaşlar yarın en iyi satışlar gerçekleşsin inş. sevgiler .........

5 Comments:

  • At 10:58 AM, Blogger ak said…

    sevgili aysegul,ben de misira gelemeden once dar gelirli ailelere yakacak temini icin kermes duzenlemistik.ve sanki cuma pazarina cikilmis gibi insanlarin pazarlik yapmasi beni cildene cikarmisti.hatta kermesin bizzat icinde olan bazi hatunlar bile gozlerine kestirdiklerini indirimli almaya calistilar.neden hayir yapmaya kosa kosa gidilmiyor??son gun hic endise etme,biz de son gun tavan yapmistik..allah hayirli kazanc versin ki o kadar cok cocuga ulasin insallah.allah hayrinizi kabul etsin,sizleri muvaffak eylesin..sevgiyle opuyorum..o cocuklar adina da tesekkur ediyorum

     
  • At 12:32 PM, Blogger aysegul said…

    teşekkürler canım ,Allah razı olsun.

     
  • At 12:42 PM, Blogger zekiyee said…

    ayşegül cüm kusura bakma gelemedim.
    arzu gömesin. linklerde bir sürü kırmızıbacalıev var ama incimercan yok. yarın görüşürüz

     
  • At 10:39 AM, Blogger ak said…

    gordum aslinda...ama birtulu hayiflanmaya firsatim olmadi.aysegul ben senin reklamini yaparken,bir kosecige de incimercani koyar insan yaw..aglarim bak

     
  • At 11:55 AM, Blogger zekiyee said…

    ayşegül nerelerdesin?

     

Post a Comment

<< Home