" ayşegülce: Zor günler

ayşegülce

Wednesday, May 11, 2005

Zor günler

Haftasonundan beri çok hareketli ve sıkıntılı günler geçirdim. yanlız ben değil ailemde sıkıntılıydı.cmt. akşamüstü bir telefonla kardeşimin iş yerinde bir patlama olduğunu öğrendik. apartopar çorlu ya doğru yola çıktık. biz mahmutbey dolaylarındayken babam aradı ben geliyorum bekleyin dedi. 10 30 da babamı alıp gittik , önce işyerine uğradık un deposu patlamış duvarlar yıkılmışve 2 tane işçi yanmış. malesef bir tanesi dün vefat etmiş. diğeri iyiymiş ama yoğun bakımda kaldı oda daha yeni çıkmış ve oldukça ağır yanmış. hepimiz çok üzüldük kardeşim kaç gündür şoktaydı ama düzeliyor. allah o genç yaşta vefat eden çocuğa rahmet etsin daha 19 yaşındaymış. inş. şehit olmuştur. ailesi gelmiş onu bir ambulansla köylerine götürdüler allah sabır versin . pazar günü annemde geldi ama görüşemedik direk çorlu ya gitti. bende pzt. den beri kermesin işleriyle uğraşıyorum kermes perşembeye alınınca çalışmalarımızı hızlandırdık ama hala bitmedi bugünde devam etmek zorundayım . herkesi kermese davet ediyorum görüşmek üzere sevgiler...

8 Comments:

  • At 5:58 AM, Blogger hbg said…

    cok uzuldum aysegulcum, gecmis olsun hepinize...

    o cocukcagiza da Allah rahmet eylesin, ailesine sabirlar versin. digerinin de tabii, en kisa zamanda iyilesir insallah...

    sevgi+iyi dilek+dua (paketledim yolluyorum hemen)

     
  • At 8:28 AM, Blogger TasneemIstanbul said…

    Canim cok gecmis olsun, vefat eden cok gencmis, Allah rahmet eylesin.


    Allah ailesine ve sizlere de sabir versin.

     
  • At 8:28 AM, Blogger TasneemIstanbul said…

    Canim cok gecmis olsun, vefat eden cok gencmis, Allah rahmet eylesin.


    Allah ailesine ve sizlere de sabir versin.

     
  • At 9:27 AM, Blogger zekiyee said…

    ayşegül cüm çok büyük geçmiş olsun. Allah o gence de rahmet etsin.

     
  • At 6:48 AM, Blogger aysegul said…

    Herkese dua ve dilekleri için çok teşekkürler.Allah tekrar göstermesin inş. sevgiler...

     
  • At 12:24 PM, Blogger ak said…

    cok uzuldum aysegul..allah tekrarini gostermesin..olene rahmet,kalanlara sabir,yaralanana sifalar versin..

     
  • At 1:18 PM, Blogger hayalperisi said…

    Okurken icim ezildi allah yattigi yeri nur etsin

    Kardesine acil sifalar bir daha yasatmasin allah göstermesin bütün iyi dileklerimle

     
  • At 11:56 PM, Blogger hatice said…

    ayşegül, kardeşinize çok geçmiş olsun, inşallah çabuk atlatabilir. vefat eden gence de Allah'tan rahmet, ailesine sabırlar diliyorum.

     

Post a Comment

<< Home